NABÍDKA SPOLUPRÁCE
=OBJEDNAT SLUŽBU=
KLIKNUTÍM VYBERETE SLUŽBU, O KTEROU MÁTE ZÁJEM:
Nabízíme vám spolehlivé znehodnocení - skartování papírových dokumentů i médií (CD, DVD, diskety, Zip). Ať jste živnostník, malá firma nebo velká společnost, skartace vašich materiálu provádíme v uzavřené budově s mřížemi, kontrolou pohybu osob a kamerovým systémem.
=OBJEDNAT SLUŽBU=
KLIKNUTÍM VYBERETE SLUŽBU, O KTEROU MÁTE ZÁJEM:
Máme propracovaný a roky prověřený systém znehodnocení - od naložení dokumentů, přes bezpečnou dopravu až po vlastní skartaci. Dopravu zajištujeme vlastními vozidly s uzavřenou skříňovou nástavbou. Používáme skartovací stroje, které jsou velikostí řezu určeny pro skartování dokumentů až do stupně utajení 2-Důvěrné.
Samotné znehodnocení probíhá v provozovně v Praze – Horních Počernicích. Můžete si ověřit vlastní návštěvou, že vše, co uvádíme na webu, se zakládá na pravdě. Na základě toho nám byla vydána potřebná oprávnění - viz CERTIFIKÁTY
Tříděný papírový materiál
Čistý bez příměsí z PVC a PE (Eurodesky, zákl. obaly L , laminace, kroužková vazba). Může obsahovat sponky a drátky ze sešívaček.
Cena za 1 kg ----------------- 7 Kč bez DPH
Netříděný papírový materiál
Obsahuje papír vložený do obalů s PE a PVC (eurodesky, zakl. obaly, materiály vložené do kroužkové vazby), dále materiál spojený archivními nebo kovovými sponami – archiv. knihy). Materiál v archivních krabicích, šanonech, deskách s tkanicí.
Cena za 1 kg ----------------- 8 Kč bez DPH
Materiály ke skartaci si zákazník doveze sám na provozovnu
U množství papíru menší než 25kg - u zakázek, které jsou menší než 25 kg papíru je účtována paušální částka bez ohledu na přesnou váhu.
Cena za zakázku ----------------- 200 Kč s DPH
Platba pouze hotově v rámci vlastní dopravy. Nepřijímáme platební karty.
Nosiče médií (DVD, CD, diskety, ZIPky, videokazety) nebo zalaminované materiály. Občanské a řidičský průkazy, cestovní pasy, RTG snímky, platební karty, papírové materiály potažené plastovou fólií, mikrofilmy a mikrofólie.
Cena za 1 kg ----------------- 9 Kč bez DPH
Kontejner 240 l. celková cena za výměnu 700 Kč bez DPH
Při odvozu po Praze je do hmotnosti 500 kg účtován paušál 1000 Kč. Nad 500 kg je doprava a nakládka zdarma. V případě ztížených podmínek - patro / sklep bez výtahu si účtujeme individuální přirážku.
Při odvozu mimo Prahu bude dopravné účtováno individuálně dle množství a vzdálenosti.
Areál Big Box (bývalý areál Xaverov)
Budova "D" (viz orientační tabule vpravo za vrátnicí)
Ve Žlíbku 1800/77
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
GPS souřadnice: 50.101025, 14.627726
IČ: 260 09 439
DIČ: CZ 260 09 439
ID Datové schránky: twc2mrk
PO - PÁ 7.00 - 15.00 hod. (11.00 - 11.30 hod. polední přestávka)
JIŘÍ KNĚZ (obchodní ředitel)
e-mail: skartace@atlas.cz , tel. 777 814 437
MARTIN HAVLÍN (technický ředitel)
e-mail: skartace@atlas.cz , tel. 777 809 880
PETR MÁLEK (evidence odpadů, NIKOLI OBJEDNÁVKY SKARTACE)
e-mail: info@azporadce.cz
Sídlo společnosti: Sedlec 112, Benátky nad Jizerou, PSČ 294 71
KLEPNUTÍM NA MAPKU PŘEJDETE NA MAPY.CZ
MY JSME PŘIPRAVENI, BUĎTE I VY S NÁMI!
Dnem 25.5.2018 vstupuje v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( anglicky Genaral Data Protection Regulation, zkrataka GDPR) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů. Dohledovým orgánem, který bude plnit funkci dozoru na území České republiky po nabytí účinnosti nařízení se stává Úřad na ochranu osobních údajů.
Tímto nařízením také zaniká dosavadní právní rámec směrnice 95/46//ES o ochraně fyzických osob, který byl pro dnešní dobu již zastaralý.
Tímto novým obecným nařízením se bude především řídit subjekt, který provádí zpracování osobních údajů. Takový subjekt, tedy vaše firma, je nazván správcem osobních údajů. Firma Skartace s.r.o. se v souladu s tímto obecným nařízením stává zpracovatelem a všechny její zpracovatelské činnosti, a postupy odpovídají nařízení GDPR.
Všichni naši zaměstnanci byli vyškoleni v aplikaci nového nařízení GDPR. Na zvýšené nároky a povinnosti zpracovatelů jsme připraveni.
Obraťte se na nás s důvěrou.
Pověřencem pro ochranu osobních údajů byla v naší společnosti jmenovaná Bc. Marie Knězová.
SAMOZŘEJMOSTÍ JE PRO NÁS I VELKÝ DŮRAZ NA OCHRANU INFORMACÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ.
Společnost SKARTACE s.r.o. věnuje velkou pozornost kvalitě poskytovaných služeb, minimalizaci dopadů naší práce na životní prostředí. Samozřejmostí je pro nás i velký důraz na ochranu informací a osobních údajů. Naše firemní politika, interní předpisy a každodenní práce našich zaměstnanců je v souladu s normami ISO.
Pro zobrazení jednotlivých dokumentů prosím klikněte na odpovídající symbol.
DBÁME NA PROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP V NAŠICH PROCESECH A ČINNOSTECH
Již více jak 20 let provádíme komplexní skartaci dokumentů. Materiály v papírové podobě, nosiče médií (CD, DVD, diskety, videokazety, ZIPky, RTG snímky), dále prošlé řidičské, občanské a technické průkazy jsou skartovány na velkokapacitních strojích splňující normy NBÚ (Národní bezpečnostní úřad) a normu DIN. Naši zaměstnanci jsou pečlivě vybíráni, procházejí pravidelnými školeními, mají čisté trestní rejstříky a většina je u nás zaměstnána několik let. Své služby jsme postupně profesionalizovali a dnes se řadíme mezi přední firmy v oboru. Jsme ryze českou firmou a bez zahraničního kapitálu jsme vybudovali konkurence schopnou společnost s bezpečnostními standardy srovnatelnými s nadnárodními koncerny. Referenční listinu s ohledem na diskrétnost a charakter čiností veřejně neuvádíme. Mezi naše stálé zákazníky patří ministerstva, banky, právnické kanceláře, orgány státní správy i významné privátní společnosti, jejichž okruch se neustále rozšiřuje.
Pokud již řešíte nebo budete řešit otázku skartace dokumentů, tak budeme potěšeni, pokud se se svými požadavky obrátíte na naši společnost.
Jiří Kněz a Martin Havlín
majitelé společnosti SKARTACE s.r.o
Uvědomujeme si, že u námi poskytované služby je mimo vlastní likvidace odpadu zásadním momentem bezpečnost v něm obsažených informací. Naší vizí je 100% řešení požadované likvidace informací pro klienta.
Společnost SKARTACE s.r.o. je moderní a dynamická firma, která současně dbá na dodržování osvědčených pravidel a postupů. Zakládáme si na profesionálním přístupu ve všech svých procesech a činnostech. Procesy jsou kontrolovány, měřeny a klademe důraz na jejich trvalé zlepšování. Průběh každého dílčího procesu je zaznamenán a jsou k dispozici důkazy o vlastním průběhu procesu.
Zavazujeme se k neustálému zlepšování integrovaného systému spolu s dodržováním jeho požadavků a všech zákonných a dalších požadavků, zavazujeme se k ochraně životního prostředí, prevenci znečištění a prevenci úrazů. Uvědomujeme si, že naše činnost a naše služby mají dopad na životní prostředí. Naše činnost směřuje k maximalizaci využití zbytkového materiálu. Chceme proto využít našeho Integrovaného systému pro monitorování dopadů této činnosti s neustálým zlepšováním svého environmetálního profilu.
Stručná historie naší společnosti je popsána v naší Politice kvality a životního prostředí a je v ní a na webových stránkách uveden rozsah našich služeb a činností. Opíráme se o tři zásadní prvky:
Externí a interní aspekty jsou v oblasti integrovaného systému managementu zejména zaměřeny na: